Alla inlägg den 26 november 2013

Av moriskakan - 26 november 2013 15:18

Hej bloggen!! har ändrat utseendet (stavning) till rosa som du såklart kan se   iallafall ville bara säga de 

XOXO moriskakan

Av moriskakan - 26 november 2013 15:01

Hej bloggen!! tänkte på en ny sak jo man kan ju skriva datumet efter hej så det blir som en bloggdagbok:) de kör vi på  

Jag undrar om ni har en nöttskål hemma? jo en skål med nötter som man kanse har på julen   Det har iallafal min familj. Vi köpte typ nya nötter för förra helgen och den är redan halv tum så " vem e de som äter nötterna?"  

Jag var i skolan idag och tänkte visa vad jag kanse har på mig men så kom jag på JAG HAR INGEN MOBIL jo för kanse i agusti så lämnade jag in min Iphone 4 på lagning (stavning) för den kunde inte starta och den var typ 3 månader sen snart och jag bara undra vart e min mobil så min mamma åkte in och kollade den men dom hade typ inte kollat den än så på fredag ska jag veta om den går att laga äntligen   OPS: kommer en bild ut sen så kolla in de då

XOXO moriskakan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan :) en tjej som har till mål att vid december 2014 kunnat blogga ett helt år utan stopp:) önska mig lycka till genom att följa med mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards