Alla inlägg den 25 november 2013

Av moriskakan - 25 november 2013 15:59

Hej igen   kanse lite tidigt sen föra inlägget? iallafall i helgen ( 23-24 november) så skaffade jag mig ett par lösnaglar eller min syster fick dom men använde inte dom då man kan väl bara säga "miiiiiiiiiiiiinnnaa". iallafall jag tycker dom är jätter snygga men alla kanse inte tycker om nu lösnaglar men jag som tycker att mina fingar absolut  är inte fina som korta tycker att lösnaglarna är min kostum ( stavning) för mina naglar ja tills dom blor långa igen och jag kan måla fransk manikyr (stavning) eller någon härftig färg:) 

 Nu ska ni lära känna mig lite så ni vet lite om den personen som sitter och skriver bakom sin gamla laptop (stavning) i sitt rosa rum.

Jo jag tänkte göra en 5 saker som ni kanse inte visste om mig så nuuu kör vii (  från melodifestivalen )   

1. jag är besatt av The hunger games och Josh som spelar peeta i filmen.

2. Jag har en blogg om min hund chilli men inte skrivit på såå himla längesen.

3. Jag har en svart laptop (stavning) och en vit ipad 4.

4 Jag är 12 men blir 13 i januari (stavning) 2014.

5. Min  favo mat är sushi   

 Ja nu har jag någ ett litet långt inlägg (tycker jag) så jag får väl säga hej då<<<<3 


Av moriskakan - 25 november 2013 15:52

Hej alla människor där ute   mitt namn är moriskakan och som mål satt upp en blogg som jag ska blogga på i ett helt år!! jag vill inte va helt exakt så jag säger till kanse nyår som är om en månad    och om ni nu vill se så jag kommer klara de så kan ni ju hänga med mig och om jag nu inte bloggar så kan ni ju bara kanse säga till mig i en komentar eller något sånt (ja om jag nu kommer få några läsare). iallafall nu tror jag vi ska köra igång så bloggen får iallafall ett inlägg snart! jo juste för det snart är december så har jag pyntat bloggen med röd färg och mobba inte det är min första gång och om jag nu kommer på något annat så bytar jag bara.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan :) en tjej som har till mål att vid december 2014 kunnat blogga ett helt år utan stopp:) önska mig lycka till genom att följa med mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards